Klanten service
Wij zijn er om je te helpen
Veel gestelde vragen
Bestellen en verzenden
Omdat onze leveranciers over de hele wereld gevestigd zijn, kan het iets langer duren dan dat je gewend bent. Jouw bestelling wordt binnen 2 dagen verzonden en zal na ongeveer 14 werkdagen in huis zijn. Vaak gaat het echter wel sneller.
Je kan een account aanmaken door rechtsboven in op “Mijn Account” te klikken
Je kan je verzendadres aanpassen tijdens het afrekenen. Heb je een foutje gemaakt in je adres? Stuur dan binnen 12 uur na jouw bestelling een berichtje via ons contact formulier. Daarna is de bestelling al verwerkt en kan er niets meer aangepast worden.
Onze betalingen worden verwerkt door Mollie, één van de grootste payment providers van Nederland. Wij hebben dus geen betaalgegevens op onze server.
ja, al onze prijzen zijn consumenten prijzen dus inclusief BTW
Wij versturen in principe naar alle landen wereldwijd.
Omdat wij met verschillende leveranciers werken kan het zijn dat jouw bestelling in meerdere delen komt. Deze kunnen ook op meerdere dagen geleverd worden.
Wij werken met PostNL als Nederlandse partner
Als je toch niet helemaal tevreden bent
Ruilen of terug sturen
Jij kan je bestelling tot 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. Dit dien je wel vooraf te melden via ons retour formulier. Je krijgt dan het retour adres en retour nummer van ons.
Wat vervelend! Neem contact met ons op via het contactformulier en wij lossen het voor je op.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur even een berichtje via ons contactformulier en dan gaan wij het voor je oplossen
In de mail met informatie die je van ons ontvangt, als je aangeeft iets retour te willen sturen, staat alle informatie
Als je vragen hebt over jouw aankoop dan kan je altijd contact met ons opnemen. Dit kan je doen via het contactformulier
Heb je een foutje gemaakt in je adres? Stuur dan binnen 12 uur na jouw bestelling een berichtje via ons contact formulier. Daarna is de bestelling al verwerkt en kan er niets meer aangepast worden. Het invullen van het juiste adres is jouw verantwoording.
Als wij de order nog niet naar onze leverancier hebben doorgestuurd, dan kan dat. Stuur een berichtje via het contactformulier, dan kijken wij naar de mogelijkheden
Omdat wij werken met een snel wisselend assortiment is dat helaas niet mogelijk. Vaak is het Op=Op
Kan je hierboven het antwoord op jouw vraag niet vinden of wil je ons toch een berichtje sturen?
Dat kan je doen door het formulier hier onder in te vullen. Wij reageren uiterlijk binnen 24 uur, maar vaak sneller.